2009. március 25., szerda

Cipővadászat

Ébredés és egyéb formaságok után nekivágtunk a napsütéses dögmelegségnek, hogy elintézzük amit még el kell intéznünk. Első célállomásunk az Iberia légitársaság irodája volt, meg szerettük volna erősíteni a pénteki hazautat (állítólag ez a szokás). Útközben betévedtünk egy játékboltba. Elég nagy választék volt, rengeteg társasjáték, csocsó, billiárdasztalok, kártyák... de nem vettünk semmit (a kártya drága volt, pedig szerettem volna venni egy csomaggal).

Az Iberia irodájáig kb. 6-7 blokkot kellett gyalogolnunk, én majd meggyulladtam a melegben. Az irodában elég hamar sorra kerültem, és egyből azt közölték velem, hogy egyáltalán nem szükséges megerősíteni a hazautat. Azért én csak erősködtem, hogy legalább a székünket foglalja be, mert az még nem volt megerősítve... Na, ezt meg is tette, de nem oda kaptunk helyet ahová a jegyvásárláskor kértem (csak reménykedtünk, hogy legalább egymás mellé). De legalább megnyugodtam, hogy rendben lesz a hazaút. :-)

A következő célállomás a Fabio Shoes és a Darcos Tango cipőboltok voltak. Útban arrafelé észrevettünk egy ruhaboltot, ahová gyorsan be is mentünk. A hapsi saját maga készítette a pólókat, jó minőségűek és ötletesek voltak, be is vásároltunk rendesen. :-) Útban a cipőboltok felé még beültünk egy Havannába, reggelizni (jeges-tejes kávé, medialunas...). Szerencsére volt wifi (kaparós sorsjegyen adták a jelszót hozzá), úgyhogy fel tudtuk hívni Skype-on Jucus szüleit (csak ők voltak bejelentkezve). Közben át is vettem az egyik új pólómat. :-) A finom reggeli után már meg sem álltunk a cipőboltokig.

Először a Flabellába mentünk, hogy egy hazai tangós srácnak megvegyük a kiszemelt cipőjét. Na, abban a boltban minden volt, csak rendszer nem! A cipők dobozokban álltak egy nagy kupacban, az eladók semmit nem találtak meg amit kerestek.


Én szúrtam ki az egyik dobozt, amiben a kiszemelt cipő volt. Már majdnem megvettük, amikor kiderült, hogy egy számmal kisebb cipő volt a dobozban. Na, mentünk is a következő cipőboltba, a Darcos-ba. Ott is találtunk egy cipőt ami szóba jöhetett, de nagyon drága volt (430 peso). Próbáltunk alkudni arra hivatkozva, hogy a CITA-n a Darcos standon az öregúr 250-ért adta a cipőket (ez sajnos nem igaz, de megpróbáltuk hitelesen előadni). Az eladó nem volt valami hiszékeny, aszonta menjünk vissza később a CITA kártyánkkal, addig megkérdi az öreget. Na, mentünk is tovább...

Fogtunk egy taxit, irány a Fabio Shoes, ahol végre átvehettem a rendelésre készült sárga cipőmet! A taxisról kiderült, hogy görög származású, angolul is beszélt kicsit. Azt mondta, hogy itt veszélyes taxizni, 10 peso-ért fegyvert fognak rád, és elvágják a kezedet (mi ilyesmivel nem találkoztunk, de el tudjuk képzelni...). Megint volt valami tüntetés, ez kicsit lassította a forgalmat.

A Fabio-ban ott volt a kész cipőm... de eléggé fura alakja volt. Ugyebár 42-es hossz és 43-as szélesség volt nekik megadva, ebből lett ez a fura, kövér banánra hasonlító cipő. Ha jól meghúztam a fűzőt, nem volt olyan feltűnő a szélessége (más 42-es cipők szorítottak, ez a 43-as meg bő volt). De nem igazán szerettem belé... talán majd idővel. Azért kifizettem a maradék pénzt, és már mentünk is tovább.

A közelben volt a másik két bolt, a Leike és a Neotangó. Előbbiben nem találtunk iolyan cipőt amit a magyar tangós lány kért, úgyhogy mentünk át a Neotangóba. Ott végre volt olyan amilyet kerestünk, úgyhogy meg is vettük (szép zöld női cipő). Jucus vett magának egy tangós nadrágot, szerintem nagyon szexi!! :-))


Innen a mosodába vettük az irányt, hogy átvegyük a tiszta ruhákat. Közben találtunk egy újabb cipőboltot, de nem volt benne olyan cipő ami megtetszett volna... Viszont volt egy kis macska, és egy fotós, aki ki tudja mit fotózott (talán a macskát?). Onnan már hamar elértünk a mosodába, ahol búcsúzáskor készítettünk egy közös fotót a mosodás lánnyal (nagyon megkedveltük, olyan aranyos!).

A tiszta ruhákkal és a cipő-zsákmányokkal megrakodva mentünk hazafelé, hogy lepihenjünk. Otthon nem pihentem sokat, mennem kellett a McDonalds-ba netezni, nameg be kellett ugranom megint a Flabellába és a Darcosba, hogy végre megvegyem a cipőt amit kértek tőlünk. A Darcosban közben utánajártak a kedvezménynek, és kiderült, hogy semmi kedvezményt nem tudnak adni (elég buták, dehát ez van...). Úgyhogy megint benéztem a Flabellába, ahol azzal az örömhírrel fogadtak, hogy találtak egy megfelelő méretű cipőt abból a modellből amit kerestünk! Úgyhogy megvettem a fekete-sötétkék férfi cipőt... aztán irány a meki. Ott elintéztem amit kellett (internet nélkül nem tudok sajnos dolgozni, pedig azt is muszáj néha), aztán mentem haza a kicsi feleségemhez! :-) Útközben még beugrottam a boltba, és vettem tejet, hogy tudjunk végre palacsintát sütni.


Sütöttünk is! :-)) Nagyon jól sikerült, pedig izgultunk, mert a tésztát kézzel (villával) kellett kikavarni - ezt Jucus vállalta be. A palacsintákat már én sütöttem... nagyon finom lett!!!! :-) A TV-ben épp a Bridget Jones kezdődött, amit végig is néztünk. Már fáradtak voltunk, így ez a nap is milonga nélkül ért véget. De legalább sokmindent el tudtunk intézni, és a végén még jól is laktunk! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése